Selamat Hari Raya Aidiladha!

n1

Assalamualaikum kepada semua…

Saya mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat pengunjung terutama mereka yang setia menyokong saya dalam bidang penulisan ini. Maafkan saya dan halalkan segala makan minum saya yang pernah anda semua berikan kepada saya. Sesungguhnya terdapat banyak hikmah yang boleh kita perolehi dalam peristiwa menyambut Eiduladha ini. Pengorbanan Nabi Ibrahim a.s bersama anaknya, Nabi Ismail a.s haruslah menjadi pendorong kepada kita untuk menjadi Muslim yang sejati. Maka, hayatilah dan dokongilah panji-panji ISLAM ini. Kalau bukan kita, siapakah lagi??? Mungkin gambar di atas tiada kaitan dengan Hari Besar kita ini, tetapi saya mahu kita fikirkan kata-kata yang terdapat dalam ‘wallpaper‘ itu untuk akal kita sebagai Muslim

“Keep Sharpening Your Mind As Muslim”

Salam EidulAdha!

MOHD NOR ADZIM BIN SHAARI

MAHASISWA TAHUN DUA

FAKULTI EKONOMI DAN MUAMALAT

UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA (USIM)

One thought on “Selamat Hari Raya Aidiladha!

Tinggalkan Jawapan

