Salam Tahun Baru 1430H & 2009M

p1030622

Assalamualaikum kepada semua pengunjug.

Sudah lama kita tidak bertemu dalam alam maya ini. Sempena kedatangan tahun baru bagi kedua-dua jenis tahun, Masihi dan Hijrah, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru dan cuba sebaik mungkin untuk anda semua menggapai cita-cita yang di idamkan atau telah di rencanakan dalam kehidupan anda semua. Tidak lupa juga saya menyusun semua jari saya kepada anda semua sekiranya terdapat dalam tulisan saya ini perkara-perkara yang tidak patut di bincangkan tapi di bincangkan juga, saya mohon maaf. Kalau ada terkasar bahasa juga ingin saya mohon maaf atas kelemahan saya ini. Ketahuilah, perubahan kepada yang baik serta di sertakan niat dan tekad perubahan kerana ALLAH semata-mata akan lebih di redhai-Nya serta mendapat keberkatan daripada-Nya. Salam Perjuangan kepada teman-teman yang masih thabat dan istiqomah dalam jalan yang panjang ini. Saya mengharapkan tahun baru ini akan membawa sinar yang lebih cerah dan akan menyuluh seluruh pelosok alam dunia ini. Salam Tahun Baru!

Tinggalkan Jawapan

