Salam Eidul Mubarak!

selamat_hari_raya

Assalamualaikum kepada semua teman dan para pengunjung!

Dalam kesempatan di pagi Raya ini, saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang tetap menyokong usaha saya. Apa yang penting segala kritikan membina daripada anda semua, akan saya baiki dari semasa ke semasa. Oleh itu, saya memohon maaf kepada anda sekiranya ada dalam penulisan saya ini yang membuat hati anda terasa sakit atau kekurangan maklumat dalam penulisan ini, saya mohon seribu kemaafan. Saya hanya mampu berdoa kepada Allah supaya segala jasa baik anda semua di balas oleh-Nya sesuai dengan apa yang kita telah lakukan demi dakwah dan tarbiyyah yang kita lalui. Tidak lupa juga, natijah dari bulan Ramadhan yang lepas, seharusnya menjadi titik permulaan perubahan kita dalam jalan kebenaran ini, jalan yang diredhai Allah s.w.t serta menjadi batu loncatan kepada kita untuk mengubah dunia ini kepada Islam seluruhnya, insya -Allah.

Sekian, Salam Lebaran, Salam Eidul Mubarak dan teruskan perjuangan serta Istiqamah dalam menggengam janji dengan-Nya!

MOHD NOR ADZIM BIN SHAARI

MAHASISWA TAHUN TIGA

FAKULTI EKONOMI DAN MUAMALAT

UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA (USIM)


3 thoughts on “Salam Eidul Mubarak!

Tinggalkan Jawapan

